QRCode ها و افزایش بازدید از سایت

QRCode ها و افزایش بازدید از سایت

QRCode ها و افزایش بازدید از سایت

افزایش بازدید از وب سایت به کمک بارکدهای کیو آر (QR CODE)

مرکز خرید سانتانارو در کالیفرنیا، یک برنامه ی یک هفته ای را با استفاده از کدهای کیو آر، اجرایی کرد.

در این برنامه ۲۰ خرده فروش و رستوران مشارکت داشتند. هدف از این برنامه، ارائه ی مشوق های انحصاری و تخفیفات ویژه به شرکت کنندگان در برنامه بود.

در حین اجرای این برنامه، نشانه های مربوطه در نقاط مختلف  نصب شده بود.

تلاش شده بود تا برخی از این نشانه ها در مناطقی نصب شود که بازدید کمتری دارد؛ تا با جذب مشتریان، بتوانند پاخور آن راهروها یا خرده فروش ها را افزایش دهند.

مشتریان با استفاده از گوشی هوشمند خود، کدهای کیو آر را اسکن کرده و آنها را ذخیره می کردند.

در طول هر روز، چهار پیشنهاد مختلف در هر نشانه وجود داشت که بازدیدکنندگان می توانستند پس از اسکن و ذخیره، به آنها دسترسی پیدا کنند.

قبل از اسکن و ذخیره، از ویژگی های پیشنهادات اطلاعی نداشتند.

این تخقیقات شامل موارد متنوعی می شد؛ از تخفیف ۱ دلاری برای هر نوشیدنی در کافه های مشخص شده تا تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید پوشاک از خرده فروش ها.

این تخفیف ها تنوع زیادی داشتند و این تنوع یکی از عوامل جذابیت و موفقیت این برنامه بود.

این برنامه ی ترفیعی تمرکز بیشتری روی بخش های خدماتی داشتند.

به همین دلیل مستاجران بخش های خوراکی و نوشیدنی و همچنین بخش های خدماتی خرده فروش ها اولویت بیشتری برای مشارکت در این برنامه داشتند.

این برنامه به دنبال تخفیف برای برندهای لوکس و گران مانند گوچی نبود. 

به دنبال تحریک ناگهانی مشتریان و خرید تکانشی (Impulse Buying) هم نبود. 

به همین دلیل سراغ مستاجرانی رفتند که دارای قیمت های متوسط بوده و مشتریان ثابتی دارند.

ایده ی اصلی این برنامه، خلق راه های جدید و راحت برای اتصال به مصرف کنندگان و کمک به خرده فروش ها برای جذب مشتریان جدید بود.

کدهای کیو آر ابزارهای جذابی برای دسترسی به بازارهای جوان هستند.

مخاطبانی که علاقه مند به استفاده از گوشی های هوشمند می باشند و از این طریق، می توان پیام خود را به آنها رساند.

این برنامه ی ترفیعی یک هفته ای، موقعیت های زیادی را در زمینه ی استفاده از کدهای کیو آر به همراه داشت.

مثلا یکی از تبلیغات که حاوی کارت های هدیه بود و مخاطبان می توانستند با اسکن کد، آن تخفیف را داشته باشند.

بیش از ۲۶۰ نفر این تبلیغ را اسکن کرده و از کد تخفیف استفاده کردند.

این تعداد بیش از ۳ برابر ترفیع های قبلی است که بدون کد کیوآر انجام شده بود.

مردم از کدهای کیو آر استقبال می کنند. آنها به دلیل راحتی بیشتر و جذابیت این ابزار جدید، به آن توجه کرده و با آن کار می کنند. 

پس باید در فعالیت های بازاریابی از این کدها بهترین استفاده را کرد.

لازم است تا هر یک از این کدهای کیو آر به یک وب سایت وصل شوند.

می توان آنها را به شبکه های اجتماعی هم متصل کرد. به طور کلی، بهتر است پشت هر کد کیو آر یک لینک باشد تا یکپارچگی و گردش اطلاعات مورد نظر برند به مشتری بهتر و کامل تر فراهم شود.

از این طریق می توان پیشنهادات بهتری به مشتریان ارائه کرد.

طراحی کد های QR داینامیک و استاتیک خود را به ما بسپارید

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مرکز تماس : 72318-021
  • پشتیبانی 1 : 09999972318
  • پشتیبانی 2 : 09202172318
  • ایمیل : info@qrland.ir

آخرین مقالات


شروع چت
گروه کیوآرلند جهت پیشبرد و رفاه حال شما کاربران عزیز ، حمایت و پشتیبانی خود را از طریق واتساپ نیز ارائه می دهد .
Powered by